Monday 18 July 2011

Surat Cinta

Bismillahhirrahmanirrahim

Surat cinta

surat cinta dari Pencinta

Bila hati aku niatkan keranaMu 
lebih dari apa yang kusangka
aku perolehi.

CintaMu yang Agung
CintaMu untuk insan yang mencintaiku
juga CintaMu untukku yang mencintai meraka...


empat surat cinta dariMu melalui insan Kau pilih


"Aku menginginkan sebuah cinta yang mendatangkan pahala dan keredhaan Allah SWT,
ini yang kudamba...bukan sebuah cinta yang mengheret kepada kenistaan dosa dan murkaNya.
Aku ingin mengubati kehausan jiwa ini dengan secangkir cinta dari syurga bukan air timah dari neraka."
 -habiburrahman-


Alhamdulillah,
 Cinta di jalan juang mengajarkan aku 
menyandarkan cinta pada yang haq.
 

 kepada awak yang memilih cinta Allah di persimpangan jalan, semoga thabat

^-^peace^-^

2 comments: