Friday, 12 October 2012

22 Tahun

Bismillah~

Excited sorang-sorang tunggu detik ni.. 27 Dzulqaedah.

Sebab pertama kali countdown hari lahir sendiri.. Sebelum ni selalu terlepas. Terlupa.

Tak tahu lah ya kenapa excited sangat... Tunggu tarikh ni dari haritu.

Kalau nak dibandingkan usia dengan amal; memanglah tak sepadan. Ibarat macam tin buskut yang hanya tinggal sisa-serpihan biskut. Tin tu umur, dan sisa tu amal. Haih... Sedih kan..

Tak tahu lah kenapa orang sambut hari lahir. Takpe lah...

22 tahun. Semoga Allah lanjutkan usia untuk aku bertaubat dan beribadat, dan matikan aku hanya dalam redha Mu ya Allah.


2 comments:

  1. InsyaAllah. carilah kebaikan untuk hari esok dan sebarkan. Selamat hari lahir Habibah. dan salam perkenalan. :) tautkan ukhwah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jazakillah khair ukhti. salam perkenalan jugak ^^

      Delete

There was an error in this gadget