Thursday, 19 July 2012

Masihkah ada hati?

Bismillah

Asal sedih je, tulis kat blog.. :(

Dah berapa lama merasakan ketiadaan hati T-T

Reply mesej orang pun memang rasa hambarnya...

Bib ok ke?
Ok je, akak...
Suara macam tak sihat.
Sihat je...

(suara HATI orang yang arif saja bisa mendengar >.<)

Cuma sekali sekala kena berlakon riang, kuat dan ok terutama dalam 'kerja'.
Professional kononnya...

Tadi terasa dengan kata-kata seseorang (lelaki). Yaah... Memang wujud lelaki cakap lepas. Dia memang begitu atau bib yang terlalu sensitif?

Lagi setahun untuk bersabar... Tahun lepas pun cakap benda yang sama... Huuk T^T haaaaaargh menanti satu keharusan...

Terima kasih lah kat orang yang membuatkan bib menangis sebab terasa.

Tak apa lah terasa, paling tidak tahu diri masih ada hati... Walaupun terluka.

Semoga diri sendiri tidak menganiaya orang lain dengan kata-kata...

Kata-kata tu sangat tajam, bisa melukakan saudara kita.




Ooh.. Ahlan wasahlan dan terima kasih kepada sahabat yang baru mengikuti blog bib. Beginilah... Tiada apa. Tidak mampu memberi banyak... Maka maafkan bib :')

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget